Mycket nöjd med konsumentvägledningen i Eskilstuna

Insändare 17 juni 2022 07:31
Det här är en insändare. Åsikterna i texten är skribentens egna.

Sedan februari månad i år har jag haft stora problem med Telia och deras tjänster. Det har rört sig om fast telefoni, avtal, teknik med mera. Jag har suttit i många timmar i telefonkö och sedan kommit fram till olika personer som jag också pratat i timmar med. Får alltid tala med olika personer och måste då dra ärendet från början igen. De jag talat med har alltid varit vänliga och tillmötesgående men resultatet har alltid varit det motsatta alltså ingen åtgärd på problemen.

Jag tog då kontakt med konsumentvägledningen i Eskilstuna och fick tala med Christine Fransholm. Hon tog sig ann mina problem på ett fantastiskt fint och bra sätt. Jag får verkligen tacka henne för all den tid hon avsatte och den hjälp jag fått med problemen med Telia.

Jag har även tidigare fått mycket bra hjälp från konsumentvägledningen. Denna gång gällde det en resa som ej uppfyllde det som utlovats i reklamen. Detta ”fixade” Laila Marit Sandberg så allt löste dig på för mig bästa sätt. Får också tacka Eskilstuna kommun för konsumentvägledningen som är helt gratis. 


 
 
 
 
 
 

Ämnen du kan följa
Läs mer!

Mitt i värmeböljan – kommunens besked: Bada inte i Sundbyholm

Mitt i värmeböljan – kommunens besked: Bada inte i Sundbyholm

Insändare: Många besöksmål i Sörmland ligger längs busslinjerna

Många besöksmål i Sörmland ligger längs busslinjerna

Fortsatt långa passköer i Eskilstuna – Dags att boka tid för den som vill resa bort i jul "Man måste vara lite aktiv"

Fortsatt långa passköer i Eskilstuna – Dags att boka tid för den som vill resa bort i jul "Man måste vara lite aktiv"

Insändare: Mälardalstrafik svarar på biljettkritiken

Mälardalstrafik svarar på biljettkritiken

Eskilstunabon Rahel i värmeböljan i södra Europa: "Vi försöker hitta svalka"

Eskilstunabon Rahel i värmeböljan i södra Europa: "Vi försöker hitta svalka"
Visa fler