Telia: "Att få hjälp av oss ska vara enkelt"

Jag vill verkligen beklaga din upplevelse av ditt ärende hos oss på Telia. Att få hjälp av oss ska vara enkelt, men ibland blir det fel, skriver Max Hellström, pressansvarig, Telia i ett svar på tidigare insändare.

Jag vill verkligen beklaga din upplevelse av ditt ärende hos oss på Telia. Att få hjälp av oss ska vara enkelt, men ibland blir det fel, skriver Max Hellström, pressansvarig, Telia i ett svar på tidigare insändare.

Foto: Hanna Franzén/TT

Insändare2021-11-30 07:30
Det här är en insändare. Åsikterna i texten är skribentens egna.

Svar på insändare "Van med telefonköer: "Tur man är pensionär" publicerad den 25 november.

Hej signaturen ”Fastnat i Telias nät”,

Jag vill verkligen beklaga din upplevelse av ditt ärende hos oss på Telia. Att få hjälp av oss ska vara enkelt, men ibland blir det fel. Om ditt ärende inte är löst, får du gärna kontakta mig direkt. Redaktionen har mina kontaktuppgifter.

Bästa hälsningar