Telia: "Att fÄ hjÀlp av oss ska vara enkelt"

Jag vill verkligen beklaga din upplevelse av ditt Àrende hos oss pÄ Telia. Att fÄ hjÀlp av oss ska vara enkelt, men ibland blir det fel, skriver Max Hellström, pressansvarig, Telia i ett svar pÄ tidigare insÀndare.

Jag vill verkligen beklaga din upplevelse av ditt Àrende hos oss pÄ Telia. Att fÄ hjÀlp av oss ska vara enkelt, men ibland blir det fel, skriver Max Hellström, pressansvarig, Telia i ett svar pÄ tidigare insÀndare.

Foto: Hanna Franzén/TT

InsÀndare2021-11-30 07:30
Det hĂ€r Ă€r en insĂ€ndare. Åsikterna i texten Ă€r skribentens egna.

Svar pÄ insÀndare "Van med telefonköer: "Tur man Àr pensionÀr" publicerad den 25 november.

Hej signaturen ”Fastnat i Telias nĂ€t”,

Jag vill verkligen beklaga din upplevelse av ditt Àrende hos oss pÄ Telia. Att fÄ hjÀlp av oss ska vara enkelt, men ibland blir det fel. Om ditt Àrende inte Àr löst, fÄr du gÀrna kontakta mig direkt. Redaktionen har mina kontaktuppgifter.

BÀsta hÀlsningar