Svar på nyligen publicerade insändaren "Varje dag möts jag av en otrevlig busschaufför".
Vi vill börja med att understryka att bemötande är en viktig del i vårt gemensamma arbete för att skapa en positiv reseupplevelse för dig som resenär. Tillsammans jobbar vi aktivt med att varje resa ska vara en positiv upplevelse och ett trevligt möte med våra förare. Vi har ett stort förtroende för våra förares arbetsinsats och vi arbetar kontinuerligt med utveckling och uppföljning i denna fråga.
Varje dag reser cirka 53 000 resenärer med Sörmlandstrafikens bussar runtom i länet och vår absoluta vilja och ambition är att alla ska känna sig välkomna och bra bemötta.
För vårt utvecklingsarbete är vi därför tacksamma om du inkommer till Sörmlandstrafikens kundservice med detaljer om ditt ärende så att vi kan ta det vidare för konkret uppföljning. Enklast lämnar du in din synpunkt via formuläret på sormlandstrafiken.se/kundservice eller ring kundservice på 0771-22 40 00.