– Vi har varit med på BBC och i japansk tv, nu koncentrerar vi oss på det lokala, säger Sofia Bystedt.
Efter att 2021 ha nått ett "all time high" med 18,4 miljoner kronor i omsättning befinner sig nu gallerian i en expansionsfas.
– Det kommer in jättemycket möbler, vilket är fantastiskt, men vi har också blivit trångbodda. Nästan alla företagare säger att de vill ha dubbel eller trippel yta men det har vi inte att tillgå. Där kommer digitaliseringsresan in.
Planen är en egen webbutik. Formerna är inte klara men en av inspirationskällorna är Ikea som även återfinns i gallerian.
– Det vore häftigt om vi också kunde göra en "click and collect", man klickar på olika produkter och kommer sedan och hämtar. Vi har ju mycket som är stort och skrymmande.
I nuläget ser webbutiken ut att bli verklighet 2023. Förutom den digitala satsningen har Sofia Bystedt siktet inställt på centrumhandeln. Återbruksgallerian har redan ett samarbete med Stadsmissionens citybutik som gett mersmak.
– Tänk om vi kunde vara med i utvecklingen av cityhandeln med varor som andra lokala företag tar hand om.
Framöver ska Retunas kunder kunna hitta produkterna i redan befintliga butiker i stan?
– Exakt. Men jag kan inte säga så mycket mer än att jag har en diskussion med city.