- Först inledde Marknadsförbundets vd Jan Fager, vilket följdes av fyra lokala föreläsare från de olika företagen: Trafalgar, 5 Senses, X-com samt Ovland and Friends, säger Peder Berentsen.
Pricken över det berömda i:et blev Fritidsresors Marknadschef, Niklas Zhovnartsuk, som avslutade programmet.
- Han var en riktig entertainer samtidigt som han berättade om historien bakom kampanjen "Dagarna man minns", vad som var planerat och inte och hur Mads Mikkelsen (berömd skådis) kom in i bilden, återberättar Peder Berentsen.
Helt enkelt "En dag man minns". Om man var en av de 60-talet närvarande på Munktell Science Park, vill säga.
Stora marknadsföringsdagen blev "En dag man minns"
Igår arrangerade Marknadsföreningen i Eskilstuna Stora Marknadsföringsdagen. Det blev ett lyckat arrangemang enligt ordföranden Peder Berentsen. Han är särskilt nöjd över inblicken som gavs från Fritidsresors "Dagarna man minns"-kampanj.
Så jobbar vi med nyheter Läs mer här!