I konkurrens med nära 230 andra bobutiker och 1 200 kollegor runt om i landet tog Malmköpingskontoret hem segern när Svensk Fastighetsförmedling delade ut pris för nöjdast kunder.
– Det är stenhård konkurrens och att få utmärkelsen som delas ut varje år har man väl fantiserat om någon gång. Men vi har haft huvudsakligen nöjda kunderna, det har våra egna kundundersökningar berättat fös oss och detta är ett kvitto på det, säger Ulf Brotö, franchiseföretagare och ägare av bobutiken i Malmköping.
– Det håller fortfarande på och sjunker in men det känns väldigt bra och vi är jättestolta och glada.
För att upprepa succén i år gäller hårt arbete och att inte lätta på gasen.
– Vi lyssnar på kunderna och förbättrar oss, i kundrelationer kan det alltid hända saker och omständigheter som gör att det blir någon miss någonstans men vårt mål är alltid att ta hand om kunderna så bra vi kan. Det ska vara schysst, korrekt och med engagemang, säger Ulf Brotö.