- Vi är mycket nöjda. Över förväntan säger M-bilars försäljningschef Kasper Larsson.
Under kvällen stod visserligen flera av deras BMW-modeller strategiskt utplacerade, men att saluföra och visa bilarna mer ingående lämnar han till senare tillfälle.
- Vårt syfte var att nå ytterligare kundgrupper och få fler att veta var vi håller hus, säger han.
Även Elin Maria Trygg, som hade sytt ihop modevisningen med det allra senaste från sin butik, kände sig nöjd efteråt.
- Det här är en perfekt cross-over mellan två olika branscher, sa hon bland annat.
Evenemanget var även premiär för den nybildade enheten Eskilstuna-Kuriren event, som hade sammanfört de två olika aktörerna samt flertalet sponsorer av evenemanget.
300 gäster kom till udda event
Till torsdagskvällens evenemang kallat "The fashion car event" på M-bilar i Eskilstuna kom trehundra gäster för att se en modevisning från Elin Maria Boutique. Att sammanföra två olika branscher för att nå nya kundgrupper är tanken med det annorlunda konceptet.
Så jobbar vi med nyheter Läs mer här!