"Jag har en plan".
Den som kan sin Jönssonliga vet att det är Sickans paraduttryck i filmerna.
Nu ska vi inte jämföra de svenska kultkomedierna med Eskilstuna United.
Mer än att konstatera: Att damfotbollsklubben sannerligen har en plan.
Som dessutom verkarhållbar både nu och på sikt.
Fotbollssäsongen I Sverige är av kända skäl långt ifrån igång än.
Det är dock Eskilstuna United som med ett nytt samarbete med Rättighetsbyrån visar att man på allvar vill växa rejält.
United är ett starkt varumärke.
Bland idrottsföreningar i Eskilstuna kanske det starkaste.
Det vill klubben rida på. Vilket är helt rätt. För damfotbollen är visserligen i skuggan ekonomiskt jämfört med herrarna. Men det händer saker snabbt. Därför gäller det att vara på tårna. Annars går tåget.
United tänker vara med på den framtida resan.
De har en ambition att öka omsättningen rejält. Dels genom att med hjälp av en stark partner dra in mer pengar, dels genom att få in fler anställda.
Klubben vill också bort från att vara personberoende.
Det är bra. Allt för många klubbar lever på några enstaka som sliter järnet.
Dessutom har föreningen stenkoll på vad som händer kring damernas Champions League.
Den turneringen är som du säkert vet en enorm inkomstkälla för de bästa på herrsidan.
Damerna har det inte lika glamouröst. Men det lär bli hetare.
Inte minst eftersom fler lag får plats framöver. Det blir gruppspel och säkert större tv-pengar.
Allt det här vill United försöka ta för sig av.
Vilket förstås är smart.
United har satt Eskilstuna på kartan i flera år och kan kanske göra det än mer de närmaste säsongerna.